Fifa 16 i LFC

tackling-fifa-16

Gram wczoraj z moim synem (lat 6) w Fifę 16. Ja – tradycyjnie LFC, on – Classic 11.
Wbiegam Lallaną w pole karne. Po chwili jestem chamsko podcięty przez syna. Gwizdek sędziego milczy. Ja, jak to mam w zwyczaju, zaczynam dyskusję z telewizorem.
Ja: Panie sędzio, ale tu powinien być karny…
Syn: Tato, możesz się prosić o karnego ale i tak go nie dostaniesz…
Ja: (cisza)…..a dlaczego nie?
Syn: Bo ja zapłaciłem…
Ja i żona: (cisza i konsternacja)….

Po chwili…

Milner wycięty równo z trawą. Tym razem sędzia gwiżdże. Syn uważa, że faulu nie było. Ja odwrotnie. Odpalamy powtórkę, by zobaczyć czy sędzia podjął słuszną decyzję. Powtórka pokazuje, że rzut wolny dla Liverpoolu podyktowany jest prawidłowo. Mój syn mówi jednak…
Syn: Faulu nie było..
Ja: Jak to nie było? Przecież prawie urwałeś mojemu asiorowi (ale ja tak na poważnie o  Milnerze) nogę!
Syn: Nie.
Ja: Nie? A co to było?
Syn: Ja mu tę nogę przesunąłem z punktu A do punktu B.
Ja:…..

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

